Linda Annink van Urban Solutions en
Anneke Jongerius van AM

Webinar: Heb lef!
De impact van opmerkelijke branding op placemaking en gebiedstransformaties

exclusief en gratis toegankelijk voor onze nieuwsbriefabonnees

Webinar: Heb lef!
De impact van opmerkelijke branding op placemaking en gebiedstransformaties

exclusief en gratis toegankelijk voor onze nieuwsbriefabonnees

Webinar Urban Solutions
Webinar Urban Solutions

Linda Annink van Urban Solutions en Anneke Jongerius van AM

Een webinar voor iedereen die zich bezighoudt met de ontwikkeling, transformatie en marketing van woon-, werk- en winkelgebieden.

De opname van het webinar op donderdag 26 augustus 2021 is nu beschikbaar voor nieuwsbriefabonnees. In dit webinar nemen Linda Annink van Urban Solutions en Anneke Jongerius van AM je mee in de wereld van gebiedstransformaties, placemaking en marketing. Je krijgt inzicht in de betekenis van begrippen als placemaking, participatie, branding, positionering en marketing en je ontdekt in welke relatie deze tot elkaar staan. Ook leer je welke stappen er nodig zijn en waarom het zo belangrijk is om scherpe keuzes te maken. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en met behulp van handige tools doe je bakken vol inspiratie op voor de ontwikkeling, branding en marketing van jouw gebied!

Vraag het wachtwoord aan en kijk het webinar!

Vraag het wachtwoord aan en kijk het webinar!

Een webinar voor iedereen die zich bezighoudt met de ontwikkeling, transformatie en marketing van woon-, werk- en winkelgebieden.

De opname van het webinar op donderdag 26 augustus 2021 is nu beschikbaar voor nieuwsbriefabonnees. In dit webinar nemen Linda Annink van Urban Solutions en Anneke Jongerius van AM je mee in de wereld van gebiedstransformaties, placemaking en marketing. Je krijgt inzicht in de betekenis van begrippen als placemaking, participatie, branding, positionering en marketing en je ontdekt in welke relatie deze tot elkaar staan. Ook leer je welke stappen er nodig zijn en waarom het zo belangrijk is om scherpe keuzes te maken. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en met behulp van handige tools doe je bakken vol inspiratie op voor de ontwikkeling, branding en marketing van jouw gebied!

De druk op de steden neemt toe en transformaties van winkels en kantoren naar woningen zijn aan de orde van de dag. Winkelgebieden en bedrijventerreinen krijgen in co-creatie met de stakeholders een nieuwe bestemming. Maar hoe zorg je ervoor dat deze veelal verouderde en verlaten locaties weer aantrekkelijk worden, zodat mensen er graag komen en zich er willen vestigen? Placemaking geldt als dé oplossing van dit moment.

Bij placemaking staat het geluk en welzijn van de mensen in een gebied centraal. Samen met bestaande en toekomstige gebruikers worden (tijdelijke) invullingen bedacht en vormgegeven. Toch is placemaking niet zaligmakend. Er is meer nodig om ervoor te zorgen dat een gebied haar betekenis en levendigheid (terug)krijgt. Het formuleren van een scherpe positionering en het realiseren van een opmerkelijke, consistente branding zijn belangrijke succesfactoren. En daarvoor is het nodig om te durven kiezen!

Linda Annink en Anneke Jongerius laten in dit seminar aan de hand van inspirerende voorbeelden zien hoe zij die keuzes maken. Met een helder stappenplan en praktische tools, waarmee ook jij de (her)ontwikkeling van jouw gebied tot een succes kunt maken.

Jouw take-aways:

Anneke Jongerius - AM

Over Anneke Jongerius:

Anneke Jongerius is placemaker bij AM, ontwikkelaar van inspirerende en duurzame leefomgevingen: “waarde toevoegen aan een gebied dat is waar wij voor staan. Maatschappelijke en sociale waarde vinden we minstens zo belangrijk als financiële waarde. Die laatste volgt vanzelf als wij ons werk goed doen.”

Linda Annink, directeur Urban Solutions

Over Linda Annink:

Linda Annink is oprichter en eigenaar van Urban Solutions, bureau voor gebieds- en vastgoedmarketing: “Ik weet hoe je een gebied op de kaart zet, maar dat weten wel meer marketeers. Wat niet iedereen weet en kan, is hoe je partijen enthousiast maakt om samen de schouders eronder te zetten. Dat is 80% van het succes. Dáar ben ik goed in en mijn team ook.”