Project omschrijving

Hoe een zwakte
je grootste kracht wordt

In de Bogaard – Rijswijk

In de Bogaard was een van de eerste overdekte winkelcentra en een begrip in Nederland. Ondanks vele ingrijpende gebeurtenissen heeft het centrum lang haar positie als voorloper weten vast te houden. Door de veranderende wensen van de consument en de toename van de concurrentie heeft In de Bogaard de afgelopen jaren haar functie als monofunctioneel winkelcentrum verloren. Echter, met de veerkracht die in haar DNA zit, staat het centrum aan de vooravond om wederom haar voorloperpositie in te nemen.

Vraag

Ontwikkel een passende positionering voor het nieuwe stadscentrum als totaalgebied inclusief naamadvies, strategische marketingcommunicatie-aanpak en placemaking plan.
– Gemeente Rijswijk, Sterpassage Rijswijk CV, Wereldhave, St. Winkelcentrum In de Bogaard (winkeliersvereniging)

Oplossing

Nergens anders in Nederland wordt op zulke grote schaal overbodig geworden winkelmeters omgezet naar woonruimte als in In de Bogaard. Woonruimte, waar juist nu zo’n enorme behoefte aan is. Het centrum gaat, in lijn met de Rijswijkse traditie, bijdragen aan het groene paspoort van Rijswijk door de aanleg van het Bogaardpark. Het totale gebied wordt getransformeerd tot een bruisend stadscentrum dat aansluit bij de leefstijl van de huidige en toekomstige bewoners.

Resultaat

Work in progress

Wil je weten hoe placebranding in combinatie met goede PR bijdraagt aan de waarde van jouw project of merk?

Bel 033-2536701 of stuur een mail aan info@urbansolutions.nl