E-learning

Branding van gebied en vastgoed

Leer hoe jij van jouw gebied een aantrekkelijk merk maakt.

Succesvolle gebieden presenteren zich als een merk en vertellen een sterk verhaal. In de onlinecursus Branding van gebied en vastgoed leer jij hoe je van jouw gebied of project een sterk merk maakt. Of het nu om wonen, werken, winkelen of recreëren gaat. Je leert welke bouwstenen je nodig hebt om een gebiedsmerk te ontwikkelen, dat bewoners trots maakt en bezoekers en bedrijven aantrekt. Met deze kennis kun jij als gebiedsmarketeer een impactvolle bijdrage leveren aan de toekomst van jouw locatie.

Urban Solutions Academy
Urban Solutions Academy

Deze onlinecursus is onderdeel van een driedelige serie waarin je alles leert om een grootse bijdrage aan succesvolle gebiedsmarketing te kunnen leveren.

Aantrekkelijke branding van gebied en vastgoed

In 7 modules ontvang je alle know-how over hoe je een gebied tot een sterk merk maakt. Je wordt meegenomen in het proces waarin je de merkbelofte van jouw gebied vertaalt in een voor de doelgroep aantrekkelijk verhaal.

Theorie en praktijk

Inspirerende voorbeelden en handige methodieken wisselen elkaar af, met heldere uitleg in tekst en video. Door middel van oefeningen test je jouw kennis en werk je gelijk aan jouw ervaring. Aan het eind van de cursus heb je een persoonlijk onlinegesprek met de docent (bij de cursus inbegrepen).

Linda Annink, webinar: Make it happen!

Wat ga je leren?

  • Hoe je achter kern- en merkwaarden komt.

  • Hoe je een merk opbouwt met behulp van de Brand Star.

  • Wat het verhaal van jouw gebied is en hoe je dat beschrijft.

  • Wat een visuele identiteit is.

  • Aan welke voorwaarden een merkconcept moet voldoen.

  • Waarom een logo belangrijk en een pay-off niet altijd nodig is.

  • Hoe je tot een succesvolle merkstrategie komt.

  • Wat branding is.

  • Wat storytelling is.

  • Hoe je stakeholders meeneemt in het proces.

  • Hoe je achter kern- en merkwaarden komt.

  • Hoe je een merk opbouwt met behulp van de Brand Star.

  • Wat het verhaal van jouw gebied is en hoe je dat beschrijft.

  • Wat een visuele identiteit is.

  • Aan welke voorwaarden een merkconcept moet voldoen.

  • Waarom een logo belangrijk en een pay-off niet altijd nodig is.

  • Hoe je tot een succesvolle merkstrategie komt.

  • Wat branding is.

  • Wat storytelling is.

  • Hoe je stakeholders meeneemt in het proces.

Jouw investering:

Hoeveel tijd je nodig hebt om de cursus met goed gevolg te kunnen afronden, is natuurlijk voor iedereen verschillend. Reken in elk geval op een studietijd van 6-8 uur, die je naar eigen keuze kunt inplannen.

Het tarief voor de onlinecursus Branding van gebied en vastgoed bedraagt €395,- exclusief BTW, inclusief oefenmateriaal, feedback, eindgesprek met de docent en een certificaat van deelname.

Deze cursus is onderdeel van de driedelige e-learningserie Succesvolle Gebiedsmarketing. De delen zijn zeer goed afzonderlijk te volgen. Wanneer je de hele serie tegelijk afneemt betaal je geen €1.185,- maar slechts €995,-.

Lees meer over de docent Linda Annink

Positionering van gebied en vastgoed

Marketingcommunicatie voor gebied en vastgoed