De mooiste projecten

onze MagicPlaces®-methode

MagicPlaces

Om een levendige plek te creëren is behalve marketing inzicht en ervaring nodig in diverse gebieden. Daarom kijkt Urban Solutions naar alle facetten die de stad of het winkelcentrum ‘maken’, dus bijvoorbeeld ook naar de openbare ruimte, de gebouwen, branchering, bereikbaarheid en parkeren. Urban Solutions weet uit jarenlange ervaring wat steden en gebieden succesvol maakt. Deze ‘lessons learned’ vormen de basis voor onze MagicPlaces®-methode. Zie hier de projecten waarin wij deze methode hebben toegepast: onze MagicPlaces®

Wat onze klanten zeggen over ons:

“Zonder de professionele en inspirerende inbreng van Urban Solutions was onze city branding minder snel uit de verf gekomen. Nunspeet zet zich, mede dankzij Urban Solutions, Uit de Kunst op de toeristische kaart van Nederland.”

“Zelfs de grootste brompotten hadden alleen waardering voor de aanpak, de professionaliteit en de boodschap van Urban Solutions.”

Lout van der Hoeven, Programmamanager gemeente Ede

“Het is heel prettig samenwerken met US. De medewerkers denken mee, zijn proactief en hebben leuke ideeën. Je weet wat je aan ze hebt en je weet ook dat het goed komt.”

“De samenwerking van Urban Solutions hebben wij als zeer prettig ervaren. Door hun aanpak op gebied van communicatie en social media in combinatie met het bedenken van lokale marketingcampagnes, hebben zij de klantenbeleving rondom een winkelcentrum sterk weten te verbeteren.”

“Urban Solutions heeft een specifieke visie op citymarketing gecombineerd met gerichte acties, onder andere op social media. Ze zijn hierin bijzonder professioneel. Ze weten wat er leeft in de stad en sluiten het marketingprogramma daar op aan.”

Mis onze nieuwsbrief niet langer!

Elke maand vertellen wij je de laatste nieuwtjes omtrent gebiedsmarketing.
Schrijf je nu gratis in en blijf op de hoogte!

WORD LID!

URBAN SOLUTIONS
Mis onze nieuwsbrief
niet langer!
Schrijf je nu gratis in
en blijf op de hoogte!
WORD LID!
close-link