Linda Annink, webinar: Make it happen!

Linda Annink
Directeur Urban Solutions

Webinar: Make it happen!
3 succesversnellers bij gebiedstransformaties

exclusief en gratis toegankelijk voor onze nieuwsbriefabonnees

Webinar: Make it happen!
3 succesversnellers bij gebiedstransformaties

exclusief en gratis toegankelijk voor onze nieuwsbriefabonnees

Linda Annink, webinar: Make it happen!

Linda Annink
Directeur Urban Solutions

Een webinar voor iedereen die zich bezighoudt met de transformatie van winkelgebieden en bedrijventerreinen.

De opname van het webinar op maandag 15 februari 2021 door Linda Annink en moderator Tristan Melissen is nu beschikbaar voor nieuwsbriefabonnees. In dit webinar krijg je inzicht in de rol van marketing bij gebiedstransformaties. Je ontdekt 3 succesversnellers, waarmee je een nieuwe gebiedsidentiteit creëert, de gedroomde stip op de horizon zet en mensen daadwerkelijk in de actiemodus krijgt. Het resultaat: een snellere, succesvolle transformatie naar een weer levendig, multifunctioneel woon- werk en winkelgebied! Make it happen!

Vraag het wachtwoord aan en kijk het webinar!

Vraag het wachtwoord aan en kijk het webinar!

Een webinar voor iedereen die zich bezighoudt met de transformatie van winkelgebieden en bedrijventerreinen.

De opname van het webinar op maandag 15 februari 2021 door Linda Annink en moderator Tristan Melissen is nu beschikbaar voor nieuwsbriefabonnees. In dit webinar krijg je inzicht in de rol van marketing bij gebiedstransformaties. Je ontdekt 3 succesversnellers, waarmee je een nieuwe gebiedsidentiteit creëert, de gedroomde stip op de horizon zet en mensen daadwerkelijk in de actiemodus krijgt. Het resultaat: een snellere, succesvolle transformatie naar een weer levendig, multifunctioneel woon- werk en winkelgebied! Make it happen!

Als je weet hoe mensen op verandering reageren en waar dit gedrag vandaan komt, kun je dit proces beïnvloeden. Marketing kan daarbij een belangrijke rol spelen. Er is een belangrijke universele trigger, waarmee je het vuurtje in mensen kunt aanwakkeren. Erg handig! Vanuit mijn ervaring laat ik zien hoe je met deze trigger in 3 stappen samen met de stakeholders een nieuwe identiteit creëert, waarmee je de transformatie aanjaagt en al in een vroeg stadium kunt vormgeven. Een proces, waar iedereen niet alleen baat bij heeft maar vooral ook veel plezier aan beleeft!

Jouw take-aways:

Linda Annink, directeur Urban Solutions

Over Linda Annink:

Na mijn studies Spaanse Taal- en Letterkunde en Massacommunicatie, heb ik mij gespecialiseerd in Marketing en PR. Als marketingmanager heb ik voor diverse mooie en uitdagende vastgoedprojecten mogen werken in opdracht van gemeenten en vastgoedbedrijven. In 2010 vond ik het tijd om mijn kennis en expertise aan te wenden voor mijn eigen bedrijf, Urban Solutions. De afgelopen 10 jaar zijn we uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau, met 100% focus op gebiedsmarketing. Inmiddels heb ik samen met mijn team tientallen gebieden en locaties door heel Nederland op de kaart gezet en succesvolle gebiedstransformaties mogen begeleiden.

Ik ben een groot bewonderaar van life- en businesscoach Tony Robbins en van marketing guru Seth Godin. De lessen die ik van hen leer, probeer ik toe te passen in mijn werk. Dat geeft mij energie en daar word ik elke dag weer blij van!

“Ik weet hoe je een gebied op de kaart zet, maar dat weten wel meer marketeers. Wat niet iedereen weet en kan, is hoe je partijen enthousiast maakt om samen de schouders eronder te zetten. Dat is 80% van het succes. Dáar ben ik goed in en mijn team ook.”